Memories of 2017 & Happy New Year ( Part 1- Raya )

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

So raya tahun 2017 ni memang tak ada apa yang menarik pun but still memories is something important and bermakna untuk aku.

Raya 2017 apapun takde prepare, dengan baju raya takde, tak pergi beraya mana sangat pun, tak dapat duit raya dah pun (sebab dah besar. haha).

Tapi alhamdulillah, kawan-kawan sekolah and adik angkat zaman sekolah dulu tiba-tiba buat surprise depan rumah. Dia punya surprise tu time aku tengah selebet kat rumah.. tak mandi lagi tiba-tiba cakap lagi 10 minit nak sampai rumah. perghh mengelupur aku bersiap. hahaha

Dengan budak-budak laki 5 sains . Thanks Zek, Alip, Razzi, and Rohman datang rumah.
Datang la lagi next Raya. tapi bagitau awal-awal, boleh bapak aku masak beriani gam ke nasi kerabu ke. 


Zek and kawan praktikal dia yang hensem. ;D



Adik angkat dengan sepupu dia. 
Aku pun taktau sekarang ni siapa yang jadi adik angkat aku. Sepupu dia pulak yang melebih. Tapi dengan bapak aku tiba-tiba tak tekeluar suara masing-masing. hahaha



Raya dengan family, and tak tau la sampai bila boleh beraya satu family macam ni, semua makin besar. kejap jer tahun dah berganti and masing-masing sibuk dengan tanggungjawab sendiri.


dengan imran... 
nampaknya im pun akan ikut jejak langkah aku menjadi ketot. hahaha



dengan humairah...
for sure perempuan ni lagi besar and tinggi dari aku. aku pun taktau pehal dia membesar dengan jayanya and aku tak.




Adik beradik 3 serangkai. 
Teman sepermainan, Teman gaduh, Teman kena kunci luar rumah, Teman terjun lombong, Teman merayap, Teman kena bantai dengan mak abah time kecik sebab nakal sangat. 
auww.. i miss the old memories :')




gambar before raya


before raya jugak, tertido lepas sahur time ta'alim kat masjid. 


Daging segar?? 


 And before Raya, ada tolong member photoshoot untuk promosi raya!!!



manis jer kan anak-anak dara ni.. tak kenal pun akak 2 orang ni tapi sebab photosoot kemain acah-acah mesra. segan oii. hahah


caption :" kak tadi saya sendawa ala-ala beat box siap dengan pakej bau durian + longkang. nak dengar tak kak?"







Part 1 END.

Terima kasih untuk semua. Moga berjumpa lagi next raya.
and happy survive dengan ekonomi sekarang. ha..ha..ha ;)

Owh yer.. tak lupa jugak dengan kucing aku yang gedik ni




Dia pun beraya jugak. Siap baju raya lagi tauuu.

That's all.. THE END
BYE!!!


Comments

the most reading entry

Hapuskan Bulu dengan Homemade Sugar Wax

Tomyam Telur (Resepi Campak Campak)

kisah seram di bukit putus.. (kuala pilah , negeri sembilan )

Haid dan Istihadhah

Biskut Coklat Rangup (The Simple One)

mujahidah

mujahidah

sol & farah

sol & farah

alia / intan ( intan farizatul alia )

alia / intan ( intan farizatul alia )

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

switzerland

switzerland

my lovely friend

my lovely friend
Dayah...Kartica...Azreen.. Me =D