Bad Habit Dengan Blackhead and Whitehead

Assalamualaikum and hye everybody

Today aku nak share pasal bad habit aku. Semua orang ada bad habit kan, yer termasuk la bagi kaum lelaki yang suka mengadakan pertandingan kentut depan muka kawan. aku anggap tu sebagai bad habit gak, terutamanya kalau yang melepaskan bau sekali depan muka kawan. sangatlah tak senonoh perangai. chetttt...

Salah satu bad habit aku adalah memicit jerawat, blackhead and whitehead sampai muka aku luka and berparut. Aku tak rasa aku jer yang buat, ramai lagi yang buat kan kan kan...
 tak tergambar rasanya bila tengok menda alah tu keluar dari kulit kita kan. aummm..aummm.. geramnyerrrr~

sumber google

kadang kadang sampai ke muka orang pun aku kerjakan sebab geram dengan whitehead dia yang tercacak cacak tu. Ada orang handle masalah whitehead dengan pakai masker tapi bila aku buat selalunya memang tak semua yang keluar. then mulalah tangan raba raba muka and picit sampai luka.

orang kata sebelum pakai masker tu steam kan dulu muka tu. aipp aipp bukan stim okay tapi steam yang wap kan muka tu. then baru pakai masker tapi sampai ke aku memang hampeh. keluar seketul dua jer. (T_T)




Then one day jumpa la besi untuk picit whitehead or blackhead tu. memang merah merah muka kena tonyoh dengan menda alah tu, berparut gak kadang kadang. Pastu lepas guna besi ni mesti pedih bila cuci muka.

 But lastly terjumpa satu masker untuk whitehead and blackhead.
masker tu namanya Vietnam mask. botol kecik jer tapi boleh tahan sampai 3 bulan, ada kertas sekali untuk tampal lepas letak masker tu. result dia memang umphh.
sekali tarik keluar terus whitehead tu cacak cacak. start dari tu kurang sikit parut kat muka. dah kita pakai berkesan apa lagi promote la kat kenkawan and............................ they loves it !

Kalau berminat boleh jer gi cari kat instagram peniaga online tu. aku pun terfikir nak jual menda alah ni sem depan. beli banyak banyak murah sikit. hehe :D


amazing kan result dia



And...and...and lagi satu bad habit aku adalah suka sangat tengok video video pasal whitehead and blackhead tu dikeluarkan. so nak share lah dengan korang. best weh. heheh


 





 haa cukup tak? heheh... ni kira okay lagi, aku tengok pun just rasa geram jer, ada video yang dia dok main belah belah. omaiigaddd yang tu ngeri.

that's all... dada evelibodi

Comments

the most reading entry

Hapuskan Bulu dengan Homemade Sugar Wax

Tomyam Telur (Resepi Campak Campak)

kisah seram di bukit putus.. (kuala pilah , negeri sembilan )

Haid dan Istihadhah

Biskut Coklat Rangup (The Simple One)

mujahidah

mujahidah

sol & farah

sol & farah

alia / intan ( intan farizatul alia )

alia / intan ( intan farizatul alia )

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

switzerland

switzerland

my lovely friend

my lovely friend
Dayah...Kartica...Azreen.. Me =D