Pages

Follow by Email

click to see ahmad maslan face :D

Saturday, 28 July 2012

kisah motor yamaha 125z



kisah tentang sebuah motor yamaha 125z..



kisahnya camni...dengar cerita la motor tu terlibat ngan satu exsiden belonggor kata org terengganu..mmg ngeri la..kepala penunggang a.k.a mat rempit tu putus dan berada dalam bakul motor tu..dan yg paling seram,motor tu xnak mati enjinnya..walaupun minyak motor tu dah kering...kat balai polis pun motor tu still hidup..dan masa tu datang la seorg ustaz baca2 ayat untuk bg motor tu mati enjinnya..dengan izin Allah,motor tu mati enjin..


pas dari exsiden tu,motor tu di repair balik dan di jual..ada la seorang hamba Allah ni beli..dan ape yg berlaku,hamba Allah ni pun exsiden sama..yg ngerinya..kepala pun putus..nak tahu kat mana kepalanya berada?tempat yg sama jugak..kat bakul or raga motor tu..pas kejadian tu jugak sekali lagi motor tu di baiki dan di jual balik..dan benda sama lagi berlaku kat tuan baru motor tu..
last2 ayah si arwah yg pertama meninggal tu ambik balik motor puaka tu dan dengar cerita motor tu dah pun di bakar..ni kisah benar zaman aku merempit dulu..mmg seram aku rasa..motor tu di jual ngan harga x masuk akal..rm1000 lebih..last2 motor tu dah jadi abu...wallahualam...


No comments: