Posts

Showing posts from July, 2012

lawak2 hujung minggu ..

Citer 1 Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa?
Isteri : Buku bank abanglah..

citer 2

Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta
derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka
pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk
didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ????? 


citer 3 :

3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik.
 Namun pemandu motor
tersebut tidak berhenti. Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!


cerita 4 :
Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik,
Shan terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati
Amin. : Shan Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Shan : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka
telah terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis? 
Sh…

kisah motor yamaha 125z

Image
kisah tentang sebuah motor yamaha 125z..



kisahnya camni...dengar cerita la motor tu terlibat ngan satu exsiden belonggor kata org terengganu..mmg ngeri la..kepala penunggang a.k.a mat rempit tu putus dan berada dalam bakul motor tu..dan yg paling seram,motor tu xnak mati enjinnya..walaupun minyak motor tu dah kering...kat balai polis pun motor tu still hidup..dan masa tu datang la seorg ustaz baca2 ayat untuk bg motor tu mati enjinnya..dengan izin Allah,motor tu mati enjin..

pas dari exsiden tu,motor tu di repair balik dan di jual..ada la seorang hamba Allah ni beli..dan ape yg berlaku,hamba Allah ni pun exsiden sama..yg ngerinya..kepala pun putus..nak tahu kat mana kepalanya berada?tempat yg sama jugak..kat bakul or raga motor tu..pas kejadian tu jugak sekali lagi motor tu di baiki dan di jual balik..dan benda sama lagi berlaku kat tuan baru motor tu.. last2 ayah si arwah yg pertama meninggal tu ambik balik motor puaka tu dan dengar cerita motor tu dah pun di bakar..ni kisah benar zaman…

mujahidah

mujahidah

sol & farah

sol & farah

alia / intan ( intan farizatul alia )

alia / intan ( intan farizatul alia )

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

switzerland

switzerland

my lovely friend

my lovely friend
Dayah...Kartica...Azreen.. Me =D